"Enkel, lättläst och igenkännande.⁠"

 Av: Linda Molarin, Stresscoach, Instagramkontot @stresslindra

.⁠Jag har fått äran att göra en riktig bokrecension den här gången. Boken om ont av Björn Rudman, Sofia Göthe & Tobias Marmheden. Parus förlag. Recensionen i sin helhet kan ni läsa i bloggen, klickbar adress i bio. Men kort tyckte jag såhär:⁠
-⁠
Bra fakta blandas med riktiga erfarenheter. Björn berättar om händelser ur livet vilket ger en levande bok. I boken finns också övningar och förklaringar om HUR & VARFÖR vilket är så enormt värdefullt. Samt att bla via deras webbplats få ta del av videos på dessa. Stort plus på den! ⁠
.⁠
Boken tar upp olika typer av smärta och hur du kan identifiera den, olika typer av behandlingsstrategier, kroppshållningens och kostens påverkan, hur man startar fysisk träning från noll och trots smärta, depression, sömnproblem och om hur det är att vara anhörig till någon med smärtproblematik... ⁠
.⁠
Enkel, lättläst och igenkännande.⁠
.⁠
Så av mig får boken en femma (5/5)! ⁠
.⁠
Linda Molarin ⁠
Hälso- & Stresscoach⁠
Stresslindra.se⁠

Köp boken på Bokus.com - https://www.bokus.com/bok/9789198528817/boken-om-ont-lindra-din-smarta-och-stress/